poniedziałek, 2 grudnia 2013

New Scrub

Witam wszystkich serdecznie w grudniu! Welcome everybody in December!

Już od dłuższego czasu jestem fanatyczką wszelkich peelingów oraz scrubów. Moja skóra potrzebuje od czasu do czasu miłego masażu, który pomoże jej pozbyć się martwego naskórka. Mieszkając w Polsce używałam peelingu czekoladowego z Ziaji, lub tych owocowych w małych buteleczkach (nie pamiętam jak się nazywają i z jakiej są firmy, ale na samą myśl o nich czuję ten słodki zapach truskawki) i do dnia dzisiejszego zaopatruję się w ukochaną Ziaję, ale niestety skończyło mi się ostatnie opakowanie i musiałam poszukać jakiejś alternatywy.

Jakiś czas temu kupiłam sobie olejek do ciała z RITUALS'a i jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ nie dość, że jest idealny po depilacji, nie szczypie, nie uczula, to do tego pięknie pachnie. Przechodząc koło ich sklepu postanowiłam się zatrzymać i rzucić okiem na peelingi. W efekcie końcowym, wyszłam ze sklepi z jednym z nich.




 



 Olejek mam z serii Ayurveda (pachnący indyjską różą), ale zdecydowałam się na scrub z innej gamy - Sakura o zapachu kwiaty wiśni.



Scrub jest stworzony na bazie organicznego cukru oraz różnych olejków. Oto skład:

SUCROSE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ISOPROPYL MYRISTATE, GLYCINE SOJA SOYBEAN OIL, PARFUM / FRAGRANCE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) SEED OIL,ORYZA SATIVA (RICE) EXTRACT, PRUNUS SERRULATA (CHERRY) FLOWER EXTRACT, HEXYL CINNAMAL, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL, BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LINALOOL, CITRONELLOL, GERANIOL, TOCOPHEROL, BENZYL ALCOHOL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, LIMONENE, AQUA / WATER, GLYCERIN, ISOEUGENOL




Miałam już okazję użyć tego produktu i na chwilę obecną jestem zadowolona, poza faktem, że używając go podczas gorącej kąpieli musimy liczyć się z tym, że cukier się rozpuści, co jest jak na razie jedynym minusem. Moja skóra była gładka i nawilżona, a zapach mnie relaksował, więc nie mam zastrzeżeń.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...