sobota, 21 grudnia 2013

Glossy Box - Christmas Edition

Witam serdecznie w tym swiatecznym okresie!


 Wybaczcie mi brak polskich znakow, ale pisze na laptopie mojego chlopaka, ktory jest niestety po niemiecku. 



 
Tematem dzsiejszego postu jest Glossy Box. Od wrzesnia tego roku prenumeruje to pudeleczko i do ostatniego razu bylam z niego bardzo zadowolona. Produkty byly ciekawe i w wiekszosci dobrze do mnie dopasowane. Przy ostatnim Glossy Boxie troche sie zrazilam, poniewaz kosmetyki powtorzyly sie. Dostalam ten sam cien do powiek i zel pod prysznic, co miesiac wczesniej. 

Czy Wy prenumerujecie tego typu rzeczy? Orientuje sie, ze na rynku wystepuje kilka tzw. pudeleczek, ale nie wiem dokladnie jak sie nazwaja i czym sie od siebie roznia. Chetnie dowiem sie od Was czegos nowego.


1. Zel pod prysznic - The Body Shop Cranberry
2. Jasno bezowy cien do powiek - NECT
3. Lakier do paznokci w kolorze wisniowym - Nails inc.
4. Pomadka ochronna do ust (bio)
5. Olejek do wlosow - Pantene Pro-V BB Creme

  Gwiazdka juz coraz blizej, wszedzie dookola widac, slychac i czuc swiateczne podekscytowanie. Aktualnie jestem w drodze do Bremerhaven, gdzie, wraz z moja rodzina, spedze tegoroczne Swieta Bozegonarodzenia. W czasie mojej podrozy mam kilka przystankow i aktualnie jestem we Frankfurcie nad Menem. Licze na to, ze wkrotce bede mogla odpoczac.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...