sobota, 30 listopada 2013

Zimowe paznokcie!

 Pomalowane paznokcie, niby to tylko szczegół, ale taki, który potrafi dodać kobiecie wiele uroku. Wiele z nas przywiązuje wagę do tego jak prezentują się nasze paznokcie. Niektóre kobiety wybierają żele, lub tipsy, gdzie przy doborze wzoru oraz koloru może doradzić im kosmetyczka, a inne (w tym ja) zajmują się swoimi paznokciami w domowym zaciszu. Chciałabym podzielić się z Wami moim jesienno-zimowym wyborem lakierów do paznokci. 



Zimą dominują kolory przyciemnione, takie jak zielenie, szarości, granaty, brązy. Ja w tym roku postawiłam na brązy, ale te jaśniejsze. Mam jasną karnację, więc dobrze czuję się z beżowymi paznokciami, jednak od czasu do czasu maluję je (zwłaszcza o tej porze roku) na nieco ciemniejsze kolory.

Pretty nails, seems like it's a small detail, but it can give a lot of charm to a woman. For many of us, the way how our nails look like is very important. Some women go to a beautician and she takes care of their nails, helps to choose a colour or shape. But there are also women like me, that like to take care of their nails by themselfs, at home. I would like to share with you my autumn-winter colour palette.

During winter dark colors are dominating. Green, grey, dark blue and brown are the main ones. This year I have decided to focus on brown, but the brighter one. My skin is very fair, so it matches me very well. But sometimes I also like to use some of the dark ones.

 

Aktualnie poczułam nieco świąteczny klimat (wiem, wiem trochę za wcześnie) i pozwoliłam sobie na szaleństwo z brokatem, bardzo mi się spodobała mieszkanka beżu z tym kolorowym brokatem i myślę, że w okolicy świąt, poza odwieczną czerwienią, będę również malowała je w ten sposób. Osobiście nie przepadam za krzykliwymi kolorami na paznokciach, wolę stonowane, pasujące do wszystkiego, barwy.

A Wy jaką kolorystykę preferujecie jeśli chodzi o tę porę roku? Ciekawa jestem Waszych upodobań i pomysłów na zimowy manicure.

At the moment I felt a little bit like Christmas (I think it's because of the decoration in the city) and I got crazy with my nails and added a bit of glitter. I really like this combination of beige and glitter. I think this is how my nails are going to look around Christmas. But of course I won't forget about my favourite red nail polish durring this period.

And You, which colours do Your prefer? I'm curious about Your ideas.



                 Have a nice weekend Everybody! Miłego weekendu!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...