niedziela, 26 stycznia 2014

Szybkie, smaczne i zdrowe śniadanie!

Nie wiem jak Wy, ale ja często z braku czasu nie jem śniadania, co jest dla mnie męką, bo przez następne parę godzin myślę tylko o jedzeniu. Ostatnio staram się przygotowywać coś szybkiego i w miarę zapychającego, abym mogła z rana lepiej funkcjonować. Inspiruję się różnymi dietami oraz pomysłami moich przyjaciółek.



Przepis jest bardzo prosty!
  • truskawki
  • borówki
  • jogurt bałkański lub naturalny
  • płatki fitness
  • opcjonalnie miód, syrop klonowy lub syrop z agawy

    Wszystko ładnie pokroić dodać do siebie i gotowe! Cudowne śniadanie, nie wymagające zbyt wiele pracy, więc nie ma obaw, że się nie wyrobimy z jego przygotowaniem! 
     
    A co Wy jadacie na śniadanie, gdy nie macie czasu? Pochwalcie się pomysłami, bo jak mi się powyższe danie znudzi to muszę spróbować czegoś nowego!



1 komentarz:

  1. Cudownie! ja nigdy nie mam czasu na zjedzenie śniadania, a raczej na jego zrobienie, więc biorę do ręki croissant'a i wybiegam z domu, ale czasem fajnie byłoby zmienić poranne menu, także na pewno skorzystam z Twojego przepysznego i szybkiego pomysłu na śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...