czwartek, 16 kwietnia 2015

Pędzle Zoeva - zestaw Bon Voyage


Już od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem zakupu pędzli do makijażu. Zastanawiałam się nad dwoma producentami - Real Techniques i Zoevą. Pędzle obu marek zbierają bardzo dobre opinie wśród kobiet z całego świata. W efekcie decyzja padła na zestaw Bon Voyage, niemieckiej marki Zoeva.



Zestaw został stworzony z myślą o kobietach, które dużo podróżują i potrzebują mieć przy sobie tylko te najbardziej niezbędne akcesoria. W jego skład wchodzą:

  • pędzel do nakładania podkładu - Stippling 125
  • pędzel do nakładania różu na policzki - Cream Cheek 128
  • pędzel do nakładania cienia na powieki - Detail Shader 237
  • pędzel do blendowania cienia na powiekach - Luxe Crease 228
  • kosmetyczkę do przechowywania pędzli


Pędzle są wykonane z włosia syntetycznego. Mają czarne, połyskujące rączki, które bardzo łatwo się czyszczą z odcisków podkładu oraz innych produktów do makijażu. Widać, że całość wykonano z precyzją. Dodatkowo są bardzo miłe w dotyku.

Używam ich już od miesiąca i muszę przyznać, że jestem zadowolona. Najbardziej przypadł mi do gustu pędzel do nakładania podkładu, który idealnie rozprowadza produkt na twarzy i nie zostawia smug. Pędzle do makijażu oczu, również bardzo dobrze się sprawdziły, natomiast względem tego do nakładania różu mam mieszane uczucia. Za każdym razem, gdy go używam, to robię sobie plamy na policzkach. Nie wiem, czy to ja go źle stosuję, czy to po prostu zły pędzel. Dajcie proszę znać, jeśli mieliście podobny problem.

Zaskoczeniem było to, że podczas mycia wchłaniają dużo wody, przez co bardzo długo schną. Nie stanowi to jednak dla mnie żadnego problemu.





28 komentarzy:

  1. Kusiły mi, ale wydaje mi się ze mam wystarczająca ilośc pędził więc sobie darowałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat miałam braki, więc mogłam sobie na nie pozwolić bez żadnych wyrzutów :D

      Usuń
  2. I also really want to try the Zoeva brushes because I have already heard so many great things about it.
    Plus they are so pretty :)

    Greetings from Austria,
    Tamara
    http://tamaraami.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You should definatly try them :) I recommend them. Greetings!

      Usuń
  3. Mnie dalej kuszą te pędzle, muszę wreszcie zebrać fundusze i kupić któryś z zestawów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością nie należą do najtańszych pędzli, ale myślę, że wydanie tej kwoty się opłaci. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Sama musze w nie zainwestowc :)
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi zostały 3 pędzle,,, muszę odświeżyć kolekcj\ę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy to rzeczywiście niewiele, ale tak się składa, że ja żyłam bardzo długi czas tylko z dwoma.. :)

      Usuń
  6. Jestem ich niesamowicie ciekawa! Zwłaszcza tych do podkładu i cieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej ciekawa byłam tego do podkładu i był to strzał w dziesiątkę!

      Usuń
  7. Też bym wybrała Zoevę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, ja na gwiazdkę dostałam bardzo podobne są w poręcznym etui, nie zajmują wiele miejsca, a jest ich aż 7 :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zestaw z 7. też widziałam, ale stwierdziłam, że aż tylu nie potrzebuję, chociaż z pewnością jest miło je mieć ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Oo, bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj kuszące są te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy nie rozróżniam pędzli :) mam tylko do różu i do pudru, tych przynajmniej nie mylę! Ale muszę przyznać, są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. Pędzli mam dużo, a chętnie przygarnęłabym jeszcze te. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe są te pędzle! :)
    Śliczne zdjęcia ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne są, pójdą na moją wish listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ochotę na jakieś pędzle tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wypróbowałam już chyba wszystko, a pędzli mam kilka zestawów + pojedyncze sztuki, ale tego zestawu nigdy nie zauważyłam :) idę googlować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie zdecydowanie kusi zestaw do oczu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...