środa, 12 lutego 2014

Walentynkowy GlossyBox


Przyznam się, że z ostatnich dwóch pudełeczek byłam  średnio zadowolona. Niektóre produkty powtórzyły się i musiałam te kosmetyki oddać, ponieważ nie są mi potrzebne dwa takie same cienie do powiek.. Przeszło mi nawet przez myśl zrezygnowanie z subskrypcji. Jednak z tego GlossyBox'a jestem zadowolona, więc postanowiłam dać mu jeszcze szansę.

W lutym pudełeczko przybrało nowy wizerunek i przeistoczyło się w bardzo całuśny box. Jest to tylko jednorazowa metamorfoza, stworzona ze względu na nadchodzący Dzień Zakochanych. Zdziwiłam się, gdy zobaczyłam kuriera u moich drzwi, ponieważ nie spodziewałam się tak szybkiej dostawy. Muszę przyznać, że z okazji Walentynek GlossyBox się wykazał.

Oto co zawierało pudełko (ceny pełnego produktu podane przez GlossyBox):


1. Płatki pod oczy ANATOMICALS 7,10€
2. Cienie do oczu MODEL CO. 21,50€
3. Lakier do paznokci (brokatowy) MODELS OWN 8,00€
4. Próbka połyskującego żelu do ciała NUGAT LONDON LIMITED 16,87€
5. Próbka szamponu z afrykańskim masłem Shea PHILIP B. 12,00€

Dodatkowo dostałam w prezencie breloczek od LIEBESKIND Berlin


Najbardziej jestem zadowolona z cieni, połyskującego żelu do ciała oraz breloka.

A jak wyglądała zawartość polskiego GlossyBoxa w tym miesiącu?

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...